Poznaj studio Accantus

Dzisiaj poruszę temat, który jest mi niezwykle bliski. Chodzi o muzykę, którą tworzy studio Accantus. Zostałam zarażona tym zaledwie 3 lata temu (dzięki Andirsen) i od razu się uzależniłam. Nie chodzi tylko o to, jak śpiewają wokaliści, ani o wspaniałą grę aktorską, ale również o atmosferę panującą w studiu. Można wyczuć, że wszyscy świetnie się ze sobą dogadują i wkładają w to co robią całe swoje serce.

Reżyserem studia Accantus jest niepowtarzalny, niesamowity i niebrzydki :"D Bartek Kozielski! Jest on ogniwem łączącym wszystkich artystów, którzy robią coś wspaniałego, przybliżając nam piosenki z bajek Disneya, musicali i nie tylko. Dotychczas  większości z nich można było wysłuchać tylko w wersjach obcojęzycznych. Praca Doroty Kozielskiej sprawia, że możemy zachwycać się nimi w wersji polskiej. Wszyscy znamy produkcje Disneya i ich magiczne właściwości. Ja zawsze chętnie do nich wracam... Dzięki Accantusowi nie muszę odtwarzać całej bajki, by przypomnieć sobie szczęśliwe chwile, wystarczy włączyć wybrany utwór. Właśnie dlatego, że jestem już dorosła, nie zamierzam rezygnować z bajek, bo czasami przyjemnie jest znów poczuć się dzieckiem.

Oczarowały mnie jednak nie tylko covery znanych mi już piosenek. Accantus odkrywa jak piękne mogą być musicale. Nigdy wcześniej mnie nie pociągały, ale odkąd odkryłam to studio pochłonęły mnie bez reszty. W każdej wolnej chwili włączam nagrania w wykonaniu wokalistów Accantusa, i na prawdę mam gigantyczny problem czego posłuchać najpierw. ;D Niektóre wykonania wymagały osłuchania się... jednak za każdym razem docierało do mnie "Tak! To jest to!" i zaczynało się zapętlanie piosenki, aby nauczyć się jej na pamięć i śpiewać razem z wykonawcą.

Gdyby nie to studio większości tych cudownych piosenek bym nie poznała. Z resztą nie tylko ja... porwały też one moją rodzinę, a teraz trzymają nas w swoich sidłach jak zakładników więc czekamy na każdą środę, która stała się ulubionym dniem tygodnia, bo zawsze pojawia się nowa piosenka. :D 

Nagrania zazwyczaj kończą się pogadanką, a więc: "Niech nas będzie więcej" !!!


Komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie twórczością tego studia! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć! :D
Miło, że jesteś! Jeśli spodobał Ci się tekst, zostaw komentarz :)