Osobiście przysięgam że knuje coś niedobrego

Osobiście przysięgam że knuje coś niedobrego

Dzisiejszy tytuł jest inspiracją zaczerpniętą z mapy Huncwotów. Jeśli mówi wam coś ta nazwa, to prawdopodobnie oglądaliście Więźnia Azkabanu, w którym pojawia się pierwszy raz ten magiczny pergamin. Pokazuje on nazwiska wszystkich osób które poruszają się na terenie Hogwartu.

Tak się składa, że rozpoczęła się sesja, no i w związku z tym,  chciałabym, aby ktoś wynalazł papier, który po uderzeniu długopisu samoistnie wypełniałby się odpowiedziami na pytania, zadawane przez moich wykładowców.  Jestem pełna nadziei, że to marzenie  ktoś, kiedyś zrealizuje. Moje zaliczenia trwają od dziewiątego Stycznia i odbierają mi wygląd człowieka żywego, chociaż wciąż nim jestem. Teraz jednak często słyszę,  że prezentuje się jak nieśmiertelna śmiertelniczka, czyli prawdopodobnie gówno, które nie uległo jeszcze totalnemu rozkładowi.


Pomimo strasznych zmagań ze sobą, rozsiadłam się wygodnie i zakuwam od dwudziestu dni. Myślę sobie, że to dobre, ponieważ chcę być ekspertem w swojej profesji. Cieszę się nawet, że przez tyle lat mojej edukacji nie nauczyłam się ściągać. Chociaż ta samo wypełniająca się kartka byłaby sporym ułatwieniem...  Zawsze miałam ciekawy system i podejście do szkolnictwa. Mało kogo darzyłam szacunkiem, jako ten typ niepokorny i często nie przychodziłam na lekcje, muszę z przykrością zauważyć, że niewiele się zmieniło. Jednak staram się być w stosunku do wszystkich uczciwa i nawet mi to wychodzi. Prawdą jest, że nie mam samych piątek, ale jestem zadowolona, z tego, co osiągnęłam. Chciałabym, aby Wszyscy którzy coś zdają, zdawali, lub zdawać będą docenili samych siebie. Trzeba być bardzo dumnym. To właściwe, że sprawdza się naszą wiedzę. Jednak wymagajcie od siebie tyle, ile możecie i nie narzucajcie sobie za dużo obowiązków. Od innych też żądajcie tylko tego, co możecie otrzymać. Tak mówił król w powieści Sainta-Exupery pt. Mały Książę. Jeśli ktoś nie czytał, to serdecznie do tego zapraszam, jeśli ktoś nie lubi siedzieć z książką to ma linka.



Świetnie pomywa się przy tym gary. Mam w domu taką zmywarkę, do której należy włożyć opłukane naczynia, a gdy się je wyciąga wyprane to trzeba powtórzyć tą czynność. Nie jestem pewna czy ta maszyna firmy Bosch jest temu winna, ale na coś należy zrzucić więc nie polecam.
Jak już jestem przy sprzętach to zainwestowałam w głośniczek Jbl go i jestem w nim zakochana. SKONFIGUROWANY z laptopem może być przenoszony tam gdzie mi wygodnie no i jest taki głośny,  że nie mam problemu, aby słyszeć co leci nawet jak się znajduje daleko od niego.

Wracając do króla, sesji, mapy i ściągania:


to by można było dopowiedzieć że ta Mały Książę został przetłumaczony na 260 języków a Harry Potter tylko 67. Zastanawia mnie czy nie jest to spowodowane naciskiem na nas, abyśmy znali ich przynajmniej kilka. Powinno Was to trochę podbudować, jeśli nie jesteście dobrzy z wszystkiego, bo i ja nie jestem. Nie znam 67 języków, a na dodatek skończyła mi się pepsi w szklance i nie mogę sobie jej wyczarować. Kiedyś ktoś mi powiedział, że w 250 mililitrach tego napoju jest aż osiem łyżeczek cukru, a dzięki mym studiom mogę powiedzieć, że jeśli często chodzicie do łazienki, macie napady głodu,  z niewyjaśnionych powodów tracicie masę ciała, wasza skóra i śluzówki są suche, szybko się męczycie, odczuwacie mrowienie rąk, czy też pogorszył wam się wzrok, to powinniście natychmiast udać się do lekarza, bo na pewno nie jest to spowodowane niedoborem magnezu, tylko brakiem insuliny w organizmie. 

Jeśli chodzi o samą sesje, to pobudza ona twórcze myślenie, K. zaczęła pisać książkę, ja słuchać audiobooki, tylko B.  jak zawsze skleja swoje modele.

Chcę mu z całego serducha pogratulować gdyż OBRONIŁ W CZWARTEK 25.01. 2018 SWĄ PRACĘ i ma tytuł MAGISTRA, teraz bez obaw może mówić że jest wartościowym człowiekiem ^^ (Żartuje)

nie może ^^

Wybaczcie, my się tyle znamy to my tak możemy, a jak nie możemy to mi się dostanie. Chociaż już mu gratulowałam w momencie, kiedy wyszedł do K z informacją… także PIĘKNA SPRAWA nie wiem czy nie zrobiłam tego szybciej niż ONA 😅😅😅😅

Wszystkim, przed którymi czekają jakieś wyzwania,  powodzenia!



 Buziaczki moje Foch-Misiaczki no bo
 Koniec psot

Komentarze