Tam, gdzie zawsze wracam


Pomysł na dzisiejszy wpis wpadł mi do głowy pod wpływem chwili. Piłam akurat pyszną kawę z syropem waniliowym, lodami i bitą śmietaną, i rozpływałam się nad klimatycznym wystrojem kawiarni. Pomyślałam, że wielu ludzi nie wie o tym miejscu, a przecież warto je odwiedzić, gdy jest się w Gdańsku.

Tym magicznym miejscem jest 'Józef K'. Żadna kawiarnia jeszcze mnie tak bardzo nie oczarowała. 
Gdy pierwszy raz minęłam jej próg, mój mózg nie do końca ogarniał, co widzą oczy. Jednak kiedy mój wzrok przesuwał się kolejno po wszystkich przedmiotach, ujrzałam mnóstwo książek, obrazy i wygodne kanapy. Od razu zrozumiałam, że nie jest to moja ostatnia wizyta tam.

'Józef K' znajduje się na ulicy Piwnej i z całego serca zachęcam do odwiedzenia go :)

PS Jest to idealne miejsce na randkę :D

Komentarze

  1. Bywam czasem w Gdańsku u cioci, ale tego miejsca nigdy nie odwiedziłam. Czas to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super miejsce i fajne zdjęcia ^^ nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam pójść do miejsca, gdzie mogłabym poczytać książkę i napić się czegoś dobrego :) powinno być więcej takich miejsc. Jeśli będę miała okazję być kiedykolwiek w Gdańsku, to na pewno tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To miejsce ma magiczny klimat :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej kawy nie piłam, ale ciekawy pomysł chodź nie bardzo lubię kawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej kawy nie piłam, ale ciekawy pomysł chodź nie bardzo lubię kawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłem tam w Gdańsku na wycieczce. Zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć! :D
Miło, że jesteś! Jeśli spodobał Ci się tekst, zostaw komentarz :)