Powrót dinozaurów | Jurassic World: Upadłe królestwo



System eliminacji studentów już aktywowany, więc nie ma co się dziwić, że wiele osób - w tym ja - uważa ten czas za idealny, by nadrobić zaległości filmowe.

Dzisiaj, a raczej wczoraj, bo północ już minęła, wybrałam się na film “Jurassic World: Upadłe królestwo”. Przyznam szczerze, że dinozaury nigdy jakoś specjalnie mnie nie kręciły. Wyglądają jak ogromne, podrasowane kameleony… Poza tym jestem dziewczyną, a takie rzeczy zazwyczaj fascynują chłopców 😅 Pojęcia nie mam dlaczego…

Do kina poszłam głównie dla towarzystwa. Nie mogę jednak ukrywać, że duże znaczenie miała też dla mnie obsada. Chris Pratt - w filmie Owen Grady - bardzo dobrze mi się kojarzy dzięki roli w “Strażnikach Galaktyki”, więc było to dodatkowe zachęcenie. Słusznie! Bo bardzo dobrze sprawdził się w roli tresera dinozaurów.

Nie jestem w stanie oceniać filmu w kontekście wcześniejszej części, bo zwyczajnie jej nie oglądałam (czego trochę żałuję). Ale uważam, że jest zrobiony na wysokim poziomie jeśli chodzi o kwestie techniczne.

Słabym punktem filmu w moim mniemaniu jest fabuła. Wszystko rozpoczyna się naprawdę dobrze. Od początku jesteśmy wprowadzeni w akcję i nawet bez znajomości poprzedniej części łatwo jest się zorientować co, jak, dlaczego i po co. Dialogi są realistyczne i zabawne. Sprawiają, że chcę się pochłaniać film wielkimi kęsami. Jednak to wszystko trwa do czasu… Nie jestem nawet w stanie określić, w którym momencie to się wydarzyło, ale akcja zaczęła być zwyczajnie przewidywalna. Film zdawał się być przedłużany na siłę… Zaczęłam odczuwać, że twórcy nie do końca przemyśleli swoją koncepcję i mimo, że dobrze zaczęli, to nie mieli pojęcia jak skończyć...

Komentarze

  1. Właśnie wczoraj byłam na tym filmie ❤️

    Zapraszam
    https://photomodellaurawojewoda.blogspot.com/2018/06/sporty-look.html?m=1#comments

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Nie lubię takich filmów, ale byłam ciekawa czego można się na seansie spodziewać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/06/lifehacki-ktore-sprawia-ze-twoje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć! :D
Miło, że jesteś! Jeśli spodobał Ci się tekst, zostaw komentarz :)