(Nie)Udany sex-telefon "My PS Partner''


Sex telefon, aby dodać trochę pikanterii w związku, w którym żar już przygasł. Czy to dobry pomysł? Z pewnością! ALE... Co by się stało, gdyby przypadkiem wybrało się zły numer?

O konsekwencjach takiej pomyłki dowiaduje się główna bohaterka "My PS Partner" - Yoon-jeong, która rozgrzała do czerwoności mężczyznę. Problem w tym, że nie tego, którego zamierzała...


''My PS Partner'' urzekł mnie od początku do końca i zapadł w pamięci, mimo że jest lekką 'komedyjką'. Jest jednym z pierwszych filmów koreańskiej produkcji, które oglądałam i między innymi, dzięki niemu dałam się wciągnąć w świat koreańskich dram. To, co najbardziej do mnie trafiło, to poczucie humoru w tym filmie. Obejrzałam już w swoim krótkim życiu wiele komedii i nie zawsze były one zabawne... Ten film wręcz przeciwnie! Sprawdził się świetnie, bo rozbawił mnie do łez, a przecież o emocje chodzi :D

Myślę, że warto dać mu szansę, podczas jakiegoś leniwego wieczora. :D

PS Piosenka na koniec jest świetna :"D

Komentarze