Ethan Hunt znowu w akcji! Mission: Impossible - Fallout



                                      
"Mission: Impossible - Fallout" to film, na który niedawno wybraliśmy się wspólnie z moim chłopakiem. Był to wyjątkowy dzień, bo świętowaliśmy naszą drugą rocznicę.

Nasz wybór padł właśnie "Mission: Impossible - Fallout" z prostego powodu: oboje lubimy produkcje, w których występuje Tom Cruise. Szczególnie Basileios przepada za tym aktorem. Ja lubię filmy, w których on występuje. Natomiast do samego aktora mam jakieś zupełnie bezpodstawne uprzedzenia... :P

Wspomniany wcześniej Cruise wcielił się w postać głównego bohatera Ethana Hunta. Jest on agentem IMF. Już na początku musi podjąć ważną decyzje: ocalić przyjaciela i narazić misję na niepowodzenie, czy zignorować życie jednostki w imię wyższego dobra?

Zrobił to, co uważał za słuszne. Niestety nie wszyscy podzielali jego nastawienie względem świata i ludzi. Szczególnie władze CIA były mu bardzo nieprzychylne.

Huntowi zlecono kolejną misję. Informacje zdobyte, plan opracowany. Wszystko powinno iść jak po maśle. Powinno, ale - jak zwykle - nie poszło. Ethan wraz ze swoją ekipą musi się zmierzyć z trudnościami, jakie zgotował mu los. A raczej ludzie, którzy go otaczali...

Jedyne, co mi się nie odpowiadało w pełni, to muzyka w jednej scenie filmu. Była zbyt wzniosła i nie pasowała mi do atmosfery, która panowała dosłownie sekundę wcześniej. Rozumiem, jaki był zamysł wprowadzenia takiego akurat zabiegu i jakie miał wywołać emocje u odbiorcy, jednak nie przypadło mi to do gustu. Ale jak wiadomo, o gustach się nie dyskutuje... :P

Oglądając, nie nudziłam się ani chwili. Wręcz nie mogłam doczekać się, co będzie dalej! A więc jedno jest pewne! Film mogę szczerze polecać!


Komentarze

  1. Film nie pochodzi z gatunku, w którym ja się odnajduje, ale myślę, że nie warto jest się ograniczać w kwestiach kinematografii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej film nie dla mnie,ale mój tata lubi tego typu produkcje, więc mu ją z chęcią polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę... jak najszybciej to zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć! :D
Miło, że jesteś! Jeśli spodobał Ci się tekst, zostaw komentarz :)