"Assasin's Creed: Odyssey" | Znamy wymagnia na PC


Źródło: www.wallpapermania.website

Do premiery najnowszej odsłony serii "Assasin's Creed" pozostał niecały miesiąc!

Uznano, że to odpowiedni moment na ogłoszenie wymagań najnowszego dzieła! Ubisoft przedstawił trzy konfiguracje potrzebne do płynnego grania w najnowszą część o popularnych zabójcach ;)

Z ciekawostek warto zaznaczyć, że producent potwierdził, że gra nie korzysta z portów konsol i będzie wykorzystywać pełny potencjał komputerów, Jest to ważna informacja, bo wiele osób zastanowi się, czy nie lepiej kupić wersję pecetową, by mieć lepszą jakość :)

Natomiast gracze pecetowi będą bardzo zadowoleni, że w końcu, ktoś wysilił się i stworzył odmienne porty dla komputerów i konsol!

Wymagania są trochę wyższe od poprzedniej części, czyli "Assasin's Creed: Origins". Wynika to z samego silnika gry, lekko zmodyfikowanego dla poprawy jakości grafiki.

A oto wspomniane 3 konfiguracje:

Minimalna konfiguracja sprzętowa (720p, 30 fps, Low)
  • OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i5 2400 3.1 GHz / AMD FX 6300 3.8 GHz lub Ryzen 3 - 1200
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: AMD Radeon R9 285 (2GB) / NVIDIA GeForce GTX 660
  • 46 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Zalecana konfiguracja sprzętowa (1080p, 30 fps, High)
  • OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i7-3770 3.5 GHz / AMD FX-8350 4.0 GHz lub Ryzen 5 - 1400
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: AMD Radeon R9 290X (4GB) / NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB)
  • 46 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Konfiguracja sprzętowa do 4K (30 fps, High)
  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i7 7700 4.2 GHz / AMD Ryzen 1700X 3.8 GHz
  • 16 GB RAM
  • karta graficzna: AMD Vega 64 / NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB)
  • 46 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Źródło: www.spidersweb.pl

Jak widać do grania w Odyseję wystarczy kilkuletni sprzęt, ale by zagrać na zalecanych parametrach, musi być już trochę nowszy. Natomiast jeśli ktoś posiada monitor 4K to musi mieć najnowszy sprzęt, bo wymagania są naprawdę wysokie. Zależnie od optymalizacji, może być potrzebne do grania w 4K: GTX1080 TI lub najnowszy RTX od Nvidi.

Z drugiej strony gra wygląda prześlicznie, dlatego z wielką przyjemnością oglądam filmy z gry ;)

Kiedy uda mi się w końcu zakupić nowy komputer, to "Assassin's Creed: Odyssey" będzie jednym z pierwszych nabytków :D Bo jako fan starożytności i Grecji nie odpuszczę okresu Wojen Peloponeskich pomiędzy Spartą, a Atenami <3

Komentarze

  1. Nie mam raczej w zwyczaju żeby grać w gry PC, ale ta prezentuje się mega ciekawie. Podoba mi się ładnie dopracowana grafika - a przynajmniej na taką właśnie wygląda na screenach, mam nadzieję że gdy gra się ukaże to nie będzie od nich za bardzo odbiegać :) Pamiętam, że oglądałam film o tym samym tytule z 2016 roku i podobał mi się świat w którym działa się akcja, więc gdy ten tytuł wyjdzie to z pewnością po niego sięgnę!

    PS. Dziękuję serdecznie za obserwację! Cieszę się, że mój blog się spodobał <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zobaczyć parę filmików z gameplaya i można zobaczyć jak cudownie gra wygląda <3 Warto też zobaczyć Assasin's Creed Origins, które dzieje się w Egipcie za czasów Kleopatry i Cezara :) Graficznie wygląda równie dobrze jak Odysseya, więc sądzę, że nie będzie rozczarowania :) Sam zamierzam kupić tę grę, bo fascynuje mnie starożytna Grecja i mówi Pani, że film z 2016? A jak się nazywał? :)

      PS. Nam także miło :)

      Usuń
    2. Film miał taki sam tytuł jak gra - Assassin's Creed :))

      Usuń
    3. Aaa, oglądałem z dziewczyną :) To gry są jeszcze lepsze :)

      Usuń
  2. No moja siostra czeka na to z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie ją rozumiem!! :D Sam oglądam z fascynacją trailery i gameplaye :D

      Usuń
  3. JA raczej w gry nie gram, jednak mój brat czeka na premiere :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie co dobre :) A polecam zagrać :D dobra historia z dobrą oprawą muzyczną i graficzną jest przyjemnym oderwaniem od codzienności :D

      Usuń
  4. Ja nie gram, ale wiem komu polecić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem maniaczką gier komputerowych, jednak mój chłopak już tak. Myślę, że najnowsza część Assasin'a Creed to idealny pomysł na prezent dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gralam w poprzednie i na ta część wyglada ze tez moj komputer da rade. Dzieki za post.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć! :D
Miło, że jesteś! Jeśli spodobał Ci się tekst, zostaw komentarz :)