Serial z dzieciństwa | Kompletny zestaw serialu Czterej pancerni i pies.



Serial Czterej pancerni i pies zna niemal każdy ;)

Wiele osób oglądało go kiedyś i ogląda dalej, ponieważ jest lekki i nie czuć aż tak klimatu konfliktu zbrojnego, który często jest obecny we współczesnych filmach wojennych. Wynika to prawdopodobnie z szacunku, którym darzymy te wydarzenia.
Natomiast ludzie wtedy mieli wojnę na co dzień i realnie odczuwali jej skutki. Nie można się więc dziwić, że nie chcieli oglądać wzniosłych, patetycznych filmów na ten temat. Chcieli czegoś lekkiego, zabawnego, co skutecznie odciągnie ich myśli od przykrych wydarzeń, a serial Czterej pancerni i pies doskonale sprawdził się w tej roli. Przedstawiał w końcu Niemców jako mniej nierozgarniętego wroga, a to było odbierane bardzo pozytywnie. :"D


Osobiście dalej lubię ten serial i zdarza się, że go oglądam, jeśli jest akurat emitowany w telewizji. Choć dla mnie to nie problem, bo wiele lat temu dostałem pod choinkę cały serial na DVD w świetnej edycji!

Tak, tamte święta i sylwester stały pod znakiem załogi "Rudego" :D 

Zestaw jest świetny jak widzicie na zdjęciach i dla nastolatka był to świetny prezent. Do dziś sprawia mi przyjemność branie zestawu do ręki ;)

A Wy co sądzicie o tym serialu? Podzielcie się w komentarzach! :D



Komentarze

  1. Jakoś tak się złożyło, że nigdy nie obejrzałam go w całości! A to już klasyka! Muszę nadrobić koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam i jak tylko się gdzieś trafi to mimo, iż oglądałam już wielokrotnie, nie zmienię kanału. Są takie filmy/seriale. które nigdy się nie nudzą choć zna się już każdą linijkę dialogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tata zaraził mnie miłością do tego serialu- uwielbiam go po dzień dzisiejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć! :D
Miło, że jesteś! Jeśli spodobał Ci się tekst, zostaw komentarz :)