Kolejne pokolenie wampirów z Mystic Falls | "Legacies"


Fot: https://www.telemagazyn.pl/
Kilka dni temu rzucił mi się w oczy post HBO GO na Facebooku. Informowali w nim o nadchodzącej premierze serialu "Legacies", czyli spin-offu do "Pamiętników wampirów" i "The originals". Serial ten będzie można obejrzeć już dzień po amerykańskim debiucie, czyli 26 października pod spolszczoną nazwą "Wampiry: Dziedzictwo".

Serial "Legacies" będzie opowiadał o najnowszym pokoleniu nadprzyrodzonych istot. W samym centrum wydarzeń będzie Hope, czyli córka Klausa Mikelsona. Dziewczyna jest nietypowym stworzeniem, można powiedzieć, że jedynym w swoim rodzaju. Płynie w niej krew trzech gatunków, jest zatem hybrydą wampira, wilkołaka i czarownicy.
Duża część fabuły odgrywać się będzie w słynnej Salwatorskiej szkole dla młodych i uzdolnionych w Mystic Falls, założonej przez Alarica Saltzmana i jego żonę Caroline Forbes-Salvatore. Jest to placówka, która ma pomóc kształcić się osobom, które mają różne zdolności, jakich zwykli ludzie nie posiadają. Dzięki nauce tam łatwiej będzie im wkroczyć w dorosłość, bo opanują swoje umiejętności, zamiast dać się im opanować...

Oglądaliście słynne "Pamiętniki wampirów" lub "The originals"? A może jak ja oba seriale? O.o Co myślicie o nadchodzącej premierze "Legacies" i głównej bohaterce tego serialu? 
Będziecie śledzić jej losy? :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też... :D Ktoś mógłby stwierdzić, że to taki odgrzewany kotlet, ale ja i tak chętnie pooglądam, choćby z sentymentu... Tylko szkoda, że nie będzie Klausa :(

      Usuń
  2. Ja już wyczekuje tylko premiery, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielki sentyment do Mystic Falls. Namiętnie oglądałam "Pamiętniki Wampirów" - próbowałam czytać książki i o ile pierwsza księga jest dosyć, tak kolejne to już jakaś istna masakra. Autorka totalnie odleciała. Słyszałam o tym serialu i wcale nie uważam, że jest to, tzw. odgrzewany kotlet. Świat serialu o Mystic Falls wciąż posiada potencjał, który warto wykorzystać w "Legacies". Postaram się wrócić do "Pamiętników Wampirów", obejrzę również losy rodziny Klausa i wtedy dopiero przejdę do tego serialu. Dobrze, że wykupiłam Netflix 💝

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam sentyment, mimo że "Pamiętniki wampirów" zaczęłam oglądać dość późno :) Czyli szykuje się niezły maraton... :D

      Usuń
  4. Oglądałam Pamiętniki wampirów. Więc z pewnością obejrzę również tę produkcje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie moja tematyka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam "The originals" i jestem bardzo ciekawa jak to się rozwinie dalej. Tylko nie wiem czu wystarczy mi doby na wszystkie obowiązki, seriale i książki😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze ten sam problem :"D Też uważam, że doba to za mało... ;"D

      Usuń
  7. Seriali nie oglądam, bo szkoda mi czasu. Wole przeczytać książkę. daje mi to większą wartość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy inaczej lubi spędzać czas :) Ja osobiście również przepadam za książkami, ale nie zawsze mam w sobie dość energii, by czytać... Wtedy serial to świetna alternatywa :)

      Usuń
  8. Kolejne wampiry w pop kulturze, ciekawe czy jeszcze coś nowego można wymyśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo premiera, więc się przekonamy :) Na pewno pojawi się u nas wpis na ten temat :)

      Usuń
  9. woooo! Nie mogę się doczekać aż się za to zabiorę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega, nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, Alaric! <3. Obejrzę choćby dla niego :D. "Pamiętniki wampirów" to serial, który uwielbiałam i dotąd czasem obejrzę odcinek, czy dwa. "Originals" jakoś nie przypadło mi do gustu, ale nowy serial na pewno spróbuję obejrzeć. Fajnie by było gdyby był tak samo dobry jak "Pamiętniki", bo brakuje mi jakiegoś wciągającego serialu na jesienne wieczory :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też brakuje takiego serialu :) Problem w tym, że ja lubię oglądać kilka odcinków na raz, więc będę musiała trochę poczekać. W moim przypadku przeciwnie, obejrzałam "Pamiętniki", bo wszyscy się zachwycali i chciałam sama sprawdzić, czy to taki dobry serial. Natomiast "The Originals" pochłonęło mnie od samego początku... Nie bez znaczenia jest tutaj słabość do głównego bohatera *.*

      Usuń
  12. Od samego początku, czyli 2009 roku na bieżąco śledziłam losy bohaterów z The Vampire Diares, a następnie także z The Originals więc obie serie nie są mi obce, a powiem nawet że wręcz przeciwnie i mam do nich ogromny sentyment :)
    Z pewnością zapoznam się z nową historią która ma być o córce Klausa - mam nadzieję, że klimat będzie ten sam :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć! :D
Miło, że jesteś! Jeśli spodobał Ci się tekst, zostaw komentarz :)